Доброго дня! Підкажіть будь ласочка, яка повинна бути кореспонденція рахунків при отриманні субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів (спец фонд в кошторисі, форма 4-4д.). Дану субвенцію ми не розподіялємо далі, а використовуємо самостійно. До змін в плані рахунків отрмання субвенції (спецфонд) йшло на Кт 7011, а з введенням субрахунку 7512 "Трансферти" Казначейство наполягає на кореспонденції Дт 2313 і Кт 7512? Хто правий? Дякую
Тут якби казначейство і праве, але є і інші думки! Думаю це питання не буде вирішене поки офіційно не нададуть роз'яснення! Поки що я їх не бачив! Тому хто прав і не прав, зараз не можливо визначити!
Доброго дня ! Підкажіть будь ласка , отримали субвенцію з місцевого бюджету на КЕКВ 2240( поточний ремонт покрівлі).Кошти ще не викорисані, знаходяться на рахунку. Форма 4-4 зрозуміло. А в балансі , куди поставити в пасиві ?
В пасиві ставите туди, куди закрили рахунок, за якому вели облік субвенцій (7011, чи 7512). Якщо закриття було на 5511, (а іншого варіанту я не бачу), тоді у р. 1420
Доброго дня. В газеті "Бюджетна бухгалтерія" № 37 див. матеріал "Міжбюджетні трансферти: нюанси обліку". Всі бухгалтерські проведення ми узгоджували з Мінфіном!!!!
EVGENIY писав:Тоді проведення виглядають так:
Дт 2314 Кт 7011 отримано кошти для перерахування підвідомчим
Дт 7011 Кр 2314 - перераховано підвідомчим
а якщо перші цифри рахунку "3546"??? то проведення мають бути наступні Дт 2314 Кт 7512, Дт 8511 Кт 2314 ????
невикористані кошти нам повернули а ми в свою чергу перерахували на фінансове управління
Я хочу спитати не про субвенції, а про доходи сільського бюджету на котлових рахунках (загальний-3142, спеціальний-3152) На початок року на них залишаються вільні залишки бюджетних коштів, на протязі року надходять податки по ККД та ми розпорядженнями кидаємо фінансування на реєстраційні рахунки установ. Казначейство викидає ці кошти зі звітів, ми не подаємо підтвердження залишків. Але хотілося би якось їх контролювати.
nessa-iness писав:Я хочу спитати не про субвенції, а про доходи сільського бюджету на котлових рахунках (загальний-3142, спеціальний-3152) На початок року на них залишаються вільні залишки бюджетних коштів, на протязі року надходять податки по ККД та ми розпорядженнями кидаємо фінансування на реєстраційні рахунки установ. Казначейство викидає ці кошти зі звітів, ми не подаємо підтвердження залишків. Але хотілося би якось їх контролювати.
Це не ваші рахунки як установи, це рахунки БЮДЖЕТУ, бюджет не может належати установі тому ніяка установа не може відображати кошти бюджету в звітності установи! Ця тема стара як бюджетна бухгалтерія! https://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=89&t=2851#p11523
nessa-iness писав:Я хочу спитати не про субвенції, а про доходи сільського бюджету на котлових рахунках (загальний-3142, спеціальний-3152) На початок року на них залишаються вільні залишки бюджетних коштів, на протязі року надходять податки по ККД та ми розпорядженнями кидаємо фінансування на реєстраційні рахунки установ. Казначейство викидає ці кошти зі звітів, ми не подаємо підтвердження залишків. Але хотілося би якось їх контролювати.
Це не ваші рахунки як установи, це рахунки БЮДЖЕТУ, бюджет не может належати установі тому ніяка установа не може відображати кошти бюджету в звітності установи! Ця тема стара як бюджетна бухгалтерія! https://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=89&t=2851#p11523
Доброго дня! З огляду на Лист ДКСУ від 25.01.2019 №16-08/1711 хотілося б почути думку експертів. Пишуть що операції з придбання активів за рахунок субвенцій маємо відображати аналогічно безоплатному отриманню ОЗ.
Виходить ось так:
10,11 /6211
2313 / 7512
7512 / 5111 ?
Те що говорять не використовувати 5411 в даному випадку зрозуміло (замінили на 7512 і все). Але чому не проводити як все інше придбання через Кап.інв. 13? Було б якось зрозуміліше і в документах і в меморіальних без плутанини:
Елена4776 писав:Доброго дня! З огляду на Лист ДКСУ від 25.01.2019 №16-08/1711 хотілося б почути думку експертів. Пишуть що операції з придбання активів за рахунок субвенцій маємо відображати аналогічно безоплатному отриманню ОЗ.
Виходить ось так:
10,11 /6211
2313 / 7512
7512 / 5111 ?
Те що говорять не використовувати 5411 в даному випадку зрозуміло (замінили на 7512 і все). Але чому не проводити як все інше придбання через Кап.інв. 13? Було б якось зрозуміліше і в документах і в меморіальних без плутанини:
Є лист Міністерства фінансів України від 08.02.2019 № 35220-06-5/3692. В інтернеті його не знайшла, а в Лігі є. Прочитайте його. Думка Мінфіна зовсім інша.
olgaL писав:Є лист Міністерства фінансів України від 08.02.2019 № 35220-06-5/3692. В інтернеті його не знайшла, а в Лігі є. Прочитайте його. Думка Мінфіна зовсім інша.
olgaL писав:Є лист Міністерства фінансів України від 08.02.2019 № 35220-06-5/3692. В інтернеті його не знайшла, а в Лігі є. Прочитайте його. Думка Мінфіна зовсім інша.
І знову про субвенці по соцеконом, допоможіть будь-ласка з проводками.
Отримали кошти Дт 2313 Кт 7512 15000,00
Оплатили послуги Дт 6415 Кт 2313т 13500,00
Віднесли на витрати Дт 8023 Кт 6415 13500,00 Що далі?
Залишок може залишатись на Дт2313 1500,00?
7512 закривається? Яка проводка? Основні засоби не придбавали.
Танюша писав:І знову про субвенці по соцеконом, допоможіть будь-ласка з проводками.
Отримали кошти Дт 2313 Кт 7512 15000,00
Оплатили послуги Дт 6415 Кт 2313т 13500,00
Віднесли на витрати Дт 8023 Кт 6415 13500,00 Що далі?
Залишок може залишатись на Дт2313 1500,00?
7512 закривається? Яка проводка? Основні засоби не придбавали.
А в чому допогти ??? У вас все вірно!! Залишок може бути!! Після закриття рахунку 7512 залишок буде в Дт 2313 Кр 5511 (а потім і на 5512). і якщо повертати то робити Дт 5511(5512) Кр 2313