МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 23.04.2014 р. № 31-05/60-10-10/9401
Щодо застосування окремих положень бюджетного законодавства
Міністерство фінансів розглянуло листа Асоціації міст України <…> стосовно застосування окремих положень бюджетного законодавства та повідомляє.
З метою забезпечення відновлення економіки України та невідкладної стабілізації фінансової ситуації відповідно до положень Програми діяльності Кабінету Міністрів України Урядом вжито ряд антикризових заходів, зокрема:
- 01 березня 2014 року прийнято постанову Кабінету Міністрів України N 65 "Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету" (далі - постанова) та розпорядження Кабінету Міністрів України N 156-р "Про заходи щодо збалансування місцевих бюджетів у 2014 році в процесі їх виконання" (далі - розпорядження);
- 27 березня 2014 року внесено зміни до Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік", які враховують реалії економічної ситуації та динаміку її розвитку.
Основною метою прийняття цих нормативно-правових актів Уряду є стабілізація економічної ситуації в державі, запобігання виникненню ризиків розбалансування державного та місцевих бюджетів у процесі їх виконання, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати, стипендій, пенсій, інших соціальних виплат.
З метою досягнення зазначених цілей передбачено вжити, як на центральному, так і на місцевому рівні, ряд заходів стосовно економного та раціонального використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни.
Стосовно порядку проведення платежів та реєстрації зобов'язань зазначаємо таке. Згідно зі статтею 46 Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс) здійсненню платежів передує, зокрема, встановлення бюджетних асигнувань, затвердження кошторисів, взяття бюджетних зобов'язань. В свою чергу, з метою здійснення належного рівня контролю з боку органів Казначейства (стаття 43 Кодексу) при взятті розпорядниками (одержувачами) коштів бюджетних зобов'язань, затверджено Порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в органах Казначейства (наказ Мінфіну від 02.03.2012 N 309), яким визначено вичерпний перелік підстав, за яких органи Казначейства не реєструють бюджетні зобов'язання. Крім цього, Порядком казначейського обслуговування місцевих бюджетів (наказ Мінфіну від 23.08.2012 N 938) передбачено умови, за яких платіжні доручення не приймаються до виконання органами Казначейства та порядок їх повернення. При цьому, частиною 4 статті 51 Кодексу визначено, що за наявності простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), стипендій, а також за спожиті комунальні послуги та енергоносії розпорядники бюджетних коштів у межах бюджетних асигнувань за загальним фондом не беруть бюджетні зобов'язання та не здійснюють платежі за іншими заходами, пов'язаними з функціонуванням бюджетних установ (крім захищених видатків бюджету, визначених статтею 55 цього Кодексу), до погашення такої заборгованості.
Водночас погашення кредиторської заборгованості за капітальними видатками розпорядників та одержувачів бюджетних коштів доручено здійснювати виключно після підтвердження обсягів такої заборгованості органами Держфінінспекції. Про необхідність проведення такої роботи свідчать матеріали, надані Держфінінспекцією (лист від 03.04.2014 N 02-15/415). Зокрема, за результатами проведених перевірок, станом на 03.04.2014, не підтверджено кредиторську заборгованість розпорядників бюджетних коштів за капітальними видатками на суму 9,5 млн. гривень.
Слід зазначити, що за порушення бюджетного законодавства в частині необґрунтованої відмови в реєстрації або несвоєчасної реєстрації бюджетних зобов'язань та безпідставній відмові у проведенні платежу до органів Казначейства можуть застосовуватися заходи впливу за порушення бюджетного законодавства відповідно до вимог Кодексу. Частиною 2 статті 123 Кодексу передбачено персональну відповідальність керівників органів Казначейства у разі вчинення ними порушення бюджетного законодавства та невиконання вимог щодо казначейського обслуговування державного і місцевих бюджетів, встановлених Кодексом.
Директор Департаменту
місцевих бюджетів,
взаємодії з ЦОВВ та регіонами
Є. Кузькін
Щодо застосування окремих положень бюджетного законодавства
Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
- Брусенцова Яна
- Місцевий
- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням